Aku & Kengkawan...:-)

Saturday, January 29, 2011

Ujung Mingguku Yang "SIBUK"

Hye2 everyone...arini dah 29th January 2011...pejam celik dah dekat sebulan kite masuk tahun baru kan?? dan ade dlm 3-4 bulan lagi aku nk abeskan degree aku. Tapi, aku rase mcm aku nie masih maen2 dgn dunia belajar aku. Kadang2 tak terpikir pun macam aku nie student tahun akhir. Yelah, mane x nyer..weekend jer busy, tapi ke mane busy aku tue??Adakah menyiapkan assigment??Menyiapkan final year project (FYP) aku?? Tepuk dada aku tanye selera aku sendiri. Aku pun heran, nape lately nie aku byk sgt buang masa.

Jumaat ak dah xde kelas, means that aku direct cuti 3 hari. Tapi aktiviti aku sgt2 mengarut. Macam hari nie, jumaat ptg, aku g melawat member aku yg patah kaki kat taman koperasi polis (Shidi) [ leh consider sbb melawat kwn kan] dan dalam mase yg same, ade jugak kawan aku tue ex-student segi kolej (Zaff) nk temankan aku g melawat Shidi. Lepas tue, aku n zaff g makan2 kat coffee box n lepak2 kat situ.

Malam pulak, aku duk sibuk kuar ngn member sekolah aku pulak (Fadz). Malam just kuar g uptown Danau Kota then g mkn2 lagi kat area sane. Esok, hari Sabtu, baru la aku amek tahu hal  FYP aku, coz esok nk g Keramat ngn partmer FYP aku (Adziim). TAPI...ptg nye nk g KLCC pulak temankan Fadz cari barang..adehhh~~~ then mlm planning nk g wayang pulak....Ahad dah pasti penat..tido jer lahh...Ahad mlm jumpe my senior pulak (Jimmy)....Then Isnin mcm bese g kelas....SO, MANE AKU NYER KEJE NK SIAPKAN FYP....uwaaaaaaa~~~~~ pjoe....tolong kurangkan kuar hangout dgn bnde2 merepek nie..plzzzzzzz......FYP ok.....

p/s: 
1) arini baru masuk hari sabtu.....sume tue adalah planning....juz wait & see....urmmm....
2) name2 yg disebutkan adalah name sebenar.....tapi gamba2 diorang tidak dpt di upload atas alasan tertentu....:-)

2 comments:

  1. so, da conclusion dat is..duk diam2 kat uma, jd mcm ank dare..kih kih kih

    ReplyDelete
  2. baru lepas tubek nie bohh..leyeh nk mapuh wase..arini ari had..rehat2..hujan pulop tue..:-P

    ReplyDelete