Aku & Kengkawan...:-)

Monday, May 11, 2009

Makan...makan...dan makan...:-)

Arini ari ahad..aku boring giler, budak2 umah aku sume kuar g wat hal masing2. tapi ade lar 2-3 orang dalam umah aku nie yang wat teman. Teman lar sangat...diorang pun wat hal masing2, yang sorang duk maen game, yang sorang duk maen forex...emmm...aku jer yang terkial kial xtau pebende aku nak wat...sedey2...:-(

Dalam kul 3ptg baru aku g cari makan tengahari, aku pakse gak member aku temankan aku g mamam...waahhh...jahatnyer aku...wakaka...nak dipendekkan cite, lepas je aku makan tengahari aku asyik makan jer arini, yela...lepas aku makan,aku tido, bgun tido aku makan jajan yang ade dlm peti ais,pastue aku wat milo ais 2 gelas. Sampai maghrib membe aku ajak aku g makan lagi. Aku order nasi putih daging merah ngan air carrot susu (sori gambo xde coz aku dah lapo xsempat nak amek...:-P). Abes jer aku makan, jumpe membe aku, makan lagi...kali nie aku melantak sate lak ngan milo ais, dah name orang belanje...sental jer apa yang ade hehehe...:-)




dah abes makan....kenyang...Alhamdulillah...:-)



Malam nie mmg tdo lena giler r...mane taknyer, arini hari makan aku even at the beginning of the day aku boring nak m*****s huhuhu...:-) Ok lah...aku nak rehatkan perut aku nie sambil2 tunggu membe aku nak datang umah...
Mungkin makan free lagi...sape tau kan??? Hehehe...:-)

p/s: Jom jalan2 cari makan bersama Maria Tengku Sabri...hehehe...:-)

3 comments:

  1. adehh...aku pun terkena jgk ker broo... niwei nice blog...

    ReplyDelete
  2. alaa.. aku tau sapa yg galakkan ko tu.. si akmal kan.... motiffffffffffffffffffffffffffffffffff~!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. To wolaweii: terkene ker???padan muke....hehehe...:-P

    To Anonymous: sape2 jer lah...tp at least ad gak yg menyaport semangat kuikuikui...:-P

    ReplyDelete