Aku & Kengkawan...:-)

Sunday, May 10, 2009

Apa yang aku buat nie...

Assalamualaikum w.b.t...huhuhu...akhirnye aku ter'join' gak dengan dunia blog nie. Selama nie aku duk bace orang len nyer blog jer. Ade gak rase nak buat time tue, tapi disebabkan aku nie sgt 'rajin' tak terbuat lar blog nie time tue. Nie pun tergerak gak hati aku nak buat blog nie khas tuk aku luahkan ape yang aku rase,alami sepanjang aku hidup kat dunia nie. Nak gak sekali sekala share dengan korang, ye tak?

Kalo korang nak tau senior aku yang btau aku, buat lar blog sebab best. Die cakap camtu, aku pun cakap aku nie 'rajin' sangat nak mem'blog'kan diri nie sampai tak terbuat hehehe...Tapi, tue la aku try gak buat bende alah nie. Alhamdulillah menjadi ape yang aku nak buat selama nie. Nway, thank you lar kat senior aku yang menyarankan aku supaya mem'blog'kn diri hehehe...senior aku nie pun dah keje kat sebuah hotel di Bukit Bintang...:-)

So, mulai sekarang aku akan menGIGIHkan diri tuk mem'blog'kan diri aku dalam dunia ke'blog'an nie...huhuhu. Ape yang aku nak kongsi ngan korang aku akan post kat blog nie. Korang yang rajin, bagi lar komen ye..takpun bagi nasi lemak ngan milo ais pun xpe...hehehe...daa...:-)

p/s: TQ ye kat my senior huhuhu...:-)

No comments:

Post a Comment