Aku & Kengkawan...:-)

Tuesday, June 2, 2009

Runtuh Sudah.....

Pagi 2Jun, aku tetibe dpt msg dr adik aku...die cakap cmnie...TAK PERGI TENGOK KE STADIUM DAH RUNTUH....hah, terkejut aku di buatnye...tanpa segan silu aku g lar nengok stadium tue...kalo korang nak tau stadium nie baru siap tahun lepas tahun 2008 dan terus digunakan waktu SUKMA 2008 aritu...dah lebih kurang setahun lar kot...skg dah runtuh...nak wat cmner kan,bende dah nak jadi...terima je lah...huhuhu...aku pun xde pape nak cakap nie...tapi aku tinggalkan korang ngan gambo2 stadium nie yang dah runtuh...tengok lar yer...tata...;-)



dah runtuh da...



stadium nie hargenyer dekat 300juta MYR kalo xsilap...


p/s: nie stadium utama di Kompleks Sukan Negeri Terengganu, Stadium Sultan Mizan Zainal Abidin...salah satu mercu tanda baru di Terengganu gak...:-)

1 comment: